Politica de retur
Scopul nostru principal este acela de a satisface asteptarile clientului atunci când cumpără de pe site-ul nostru. De aceea, dacă nu sunteți încântat de cumpărăturile făcute, le puteți returna în 14 zile iar noi vă vom înapoia contravaloarea lor.
Conform Ordonantei de Urgență Nr. nr. 130/2000 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță: “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”
Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de client înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Clientul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor.
Clienții pot returna produsele cumpărate, în ambalajul original, cu toate accesoriile și etichetele și fără nici o urmă de folosire, deteriorare sau uzură. Vă rugăm să păstrați factura și chitanța! Fără factură și chitanță, produsul nu poate fi returnat. Clientul va suporta cheltuielile de expeditie a produselor pe care le returnează, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea directă.
NU vor fi acceptate la retur cf. OUG nr. 34/2014 din 04/06/2014 (enumerarea nu este limitativă):
- Produsele care nu mai au ambalajul original al producătorului în care a fost livrat;
- Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
- Produsele purtate, spălate sau care miros a parfum;
- Produse de îngrijire personală: Cosmetice, Parfumuri, Produse pentru igiena intimă și igiena dentară;
- Produse din categoria Jucării (de ex: lego, fluiere, trompete), Copii & Bebe (de ex: scutece absorbante de unică folosință, body-uri, chiloți,etc.);
- Produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.
PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR
Pentru a realiza returul unui produs urmati pasii de mai jos:
- Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor de mai sus
- Completati formularul standard de retur
- Contactati serviciul Relatii Clienti prin email la adresa comenzi@marielou.ro sau telefonic: +40 758 317 820
- Ambalati produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de eventualele situatii ce pot aparea in timpul transportului. Produsele care ajung retur in forma necorespunzatoare datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii.
- Dupa receptionarea coletului veti fi contactat/ contactata de un membru al departamentului Relatii Clienti care se va ocupa de returul produsului dumneavoastra.
- Atentie! Responsabilitatea cu privire la integritatea produsului pe perioada transportului in vederea returnarii acestuia apartine exclusiv clientului. Produsele deteriorate in timpul transportului ce nu fost ambalate corespunzator la expediere nu vor fi acceptate la retur. Daca produsul nu respecta intocmai conditiile mentionate mai sus compania noastra isi rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade in sarcina clientului.
- Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
- Perioada de rambursare pentru comenzi poate varia între 3 și 8 zile lucrătoare de la primirea returului în depozitele noastre.